9RX serija traktora – napravljen za čistu snagu vuče.
Sa maksimalnih 620 konjskih snaga, 18-brzinskim elektroničkim mjenjačem i 4 gusjenice pruža nevjerojatnu trakciju. 9RX prenosi snagu na tlo više nego ikad prije. To je savršen partner za rad sa najtežim priključcima.
NEVJEROJATNA SNAGA
Modeli snage od 470 do 520 ks pokretani su John Deere PowerTech PSS 13.5 litrenim motorima. Ovi motori daju stalnu snagu u širokom rasponu broja okretaja motora sa 38 %-tnim porastom okretnog momenta.
Svi ostali modeli pokretani su Stage IV Cummins QSX15 motorom zapremine 15.0 litara. Cummins Xtra-High Pressure Injection (XPI) sustav dobave goriva omogućava čišće izgaranje I pojačava odaziv motora istovremeno ispunjavajući zadnje standard u emisijama ispušnih plinova. U kombinaciji sa Cummins varijabilnim turbo punjačima ovaj motor pruža optimalne performanse na svim brojevima okretaja.
e18 POWERSHIFT MJENJAČ SA EFFICIENCY MANAGER-om
e18 mjenjač pruža glatko mijenjanje brzina i intuitivne kontole.
e18 mjenjač sa Efficiency Managerom je standardna oprema na svim traktorima iz 9 serije.
Sa više automatskih funkcija e18 je lak za upotrabu kod svih operacija. Posjeduje tri mogućnosti upravljanja potpuni AUTO, prilagođen i ručni mod. Potpuni AUTO mod i prilagođeni mod usklađuju rad motora i mjenjača kako bi se ostvarile željene brzine u ovisnosti o stanju tla. Ova dva moda idealna su za većinu uvjeta. Ručni mod savršen je za rukovatelje koji žele raditi kao sa tradicionalnim PowerShift mjenjačem mjenjajući brzine i upravljajući okretnim momentom po svojim željama.
Potpuno automatski (Full AUTO) mod
Prilagođeni mod
Ručni mod
CommandCenter je središnji informacijski sustav I omogućava rukovatelju da programira različite postavke za specifične informacije.
Da bi pristupili postavkama mjenjača, pritisnite tipku prečice na CommandCenter-u.
EFFICIENCY MANAGER
Efficiency Manager je automatski omogućen u AUTO i podešavajućem modu. Efficiency Manager može biti uključen u ručnom modu odabirom brzine jedan ili brzine dva na CommandARM-u. da bi namjestili birač brzina morate odabrati željenu brzinu za tipku jedan ili dva. Kada ste ga jednom namjestili brzinu, Efficiency Manager će prilagoditi broj okretaja motora i brzinu kretanja kako bi održavao radnu brzinu. Kako bi postigli željenu brzinu, okretni moment mora biti namješten na najveći broj okretaja motora.
Kod traktora serije 9 zadane brzine pri pokretanju su 7. za kretanje naprijed i 2. za kretanje unazad. Preko CommandCenter-a te brzine se mogu postaviti od 1. do 13. za kretanje naprijed i od 1. do 3. za kretanje unazad.
SUSTAV SUSPENZIJE KABINE
Svi traktori iz 9RX serije opremljeni su sa suspenzijom kabine. Ovaj sustav izolira kabinu od trešnji koje nastaju zbog neravnog terena i pružaju maksimalan komfor rukovatelju, bilo na polju bilo u transport. Cijeli sustav je potpuno automatski i ne zahtjeva prilagodbu od ruokvatelja.
GUSJENICE
Prednji nagazni kotač povezan je sa prednjim dijelom okvira gusjenice kretnom vezom. Opružni cilindar na koji je postavljen dozvoljava gubanje od 186 mm. gibanje ublažava udare o prepreke o na taj način povećava trajnost gusjenice i podvozja.
Dva velika središnja rolera as promjerom od 427 mm drže gusjenicu u stalnom kontaktu sa tlom i to cijelom duljinom. Središnji roleri su raspoređeni da bi se spriječile vibracije tijekom transporta ili u određenim uvijetima na polju. Ovaj dizajn spriječava da roleri dođu u vertikalnu ravninu sa osovinom. To bi imalo negativan utjecaj na kvalitetu zbog prijenosa udara na pogon traktora prilikom prelaska preko neravnina.
Prednji korač je podignut za 20 mm u odnosu na dva središnja rolera što je optimalan položaj koji dozvoljava prelazak traktora preko prepreka i smanjuje vibracije gusjenice istovremeno održavajući maksimalan kontakt sa tlom i optimalnu raspodjelu pritiska. Zadnji kotač je podignut za 10 mm u odnosu na središnje rolere te pruža iste prednosti. Ovakav sustav pogona ravomjerno raspoređuje težinu na tlo preko svih kotača i rolera u usporedbi sa drugim rješenjima u kojima su kotači puno viši zbog čega središnji roleri trpe veća opterećenja.
Središnji roleri na 9RX seriji izvedeni su sa zatvorenim kućištem što im povećava trajnost. Ovaj jednostavan dizajn zahtjeva provjeru na svakih 1.50 radnih sati I zamjenu ulja na 10.000 radnih sati u usporedbi sa drugim izvedbama koje zahtjevaju dnevne preglede razine ulja. Središnji roler može se zamjeniti jednostavnim skidanjem vijaka.
ACTIVECOMMAND STEERING (ACS™)
Sustav aktivnog upravljanja (ACS) je tvornička opcija na svim 9R i 9RX serijama traktora. Sa ACS-om John Deere je dizajnirao jedan od najrobusnijih sustava upravljanja. Bilo da se radi o polju i cesti ACS smanjuje silu potrebnu za upravljanje što smanjuje umor rukovatelja te povećava udobnost i kontrolu. ACS djeluje tako da putem žiroskopnih senzora prati kretanja traktora i automatski prilagođava upravljanje kako bi stroj ostao u pravcu. Ovaj sustav olakšava upravljanje I zadržavanje stroja u pravcu bilo na lošim cestama ili na neravnom terenu. Također ACS spriječava preupravljanje kada rukovatelj zbog iznenadne prepreke napravi brzu rekaciju upravljačem.
Specifikacija 9RX | ||||
---|---|---|---|---|
9470RX | 9520RX | 9570RX | 9620RX | |
Motor-tip | JD PowerTech PSS | Cummins QSX15 | ||
Broj cilindara | 6 | |||
Obujam (L) | 13,5 | 15 | ||
Nazivna snaga (97/68 EC) (KS) | 470 | 520 | 570 | 620 |
Max. snaga (97/68 EC) (KS) IPM | 517 | 572 | 628 | 670 |
Spremnik goriva (L) | 1490 | |||
DEF spremnik (L) | 83 | |||
MJENJAČ | ||||
Mjenjač | e18 sa Efficiency managementom, 18/6; 30 km/h | |||
PRIKLJUČNO VRATILO | ||||
Dodatna oprema (opcija) | 1000 o/min; 20 žljebova - 1''3/4 - 45 mm | |||
HIDRAULIKA | ||||
Protok hidr. pumpe (L/min) | 200 l/min; 90 ccm; (opcija 435 l/min) | |||
Stražnje trotočje (opcija) | kategorija 4 | |||
Stražnji SCV izvodi | 5 dvosmjerna standard (maks. 8 nazad opcija) | |||
TEHNIČKI PODACI | ||||
Međuosovinski razmak (mm) | 4127 | |||
VisinaxŠirinaxDužina (mm) | 2980x3720x8180 | |||
Prosječna težina (kg) | 27.000 | |||
Gusjenice | 4x762 mm / 914 mm (opcija) |